lördag, april 05, 2008

saturday fun

i samklang med min kärlek till listor ger jag er denna!
(ifall jag kommer med i dn påstan någon gång)


bästa lunchställe:
mysrummet bakom omklädningsrummen (gbg)
bästa brunchen: string (sthlm)
bästa kaffet: sosta / non solo bar (sthlm)
bästa konsertlokalen: hugget som stucket mellan t1 och t2 (artisten)
bästa baren: stage door (gbg)
bästa restaurang: den som plånboken tillåter för given månad
senaste stockholms(åter)upptäckt: gustav adolfsparken
senaste göteborgsupptäckt: vårsol i slottsskogen
senast sedda teater-/dansföreställning: assassins på artisten
senast sedda utställning: andy warhol på moderna muséet
favoritråvara: pasta
favoritfärg på kläder: gråskalan
favoritmärke: euroshopper
favoritskor: alla mina högklackade som samlar damm i garderoben nuförtiden
klädkonto per månad: obefintligt
dricksprocent: nej
modeförebild: mamma
motionerar: dansar fyra gånger i veckan och promenerar till skolan
mest överskattade affär: biblioteksgatan
det dyraste jag har köpt: min lägenhet på lilla essingen
favoritprodukt på systemet: campari / amaretto
favoritprodukt på apoteket: ibumetin
bästa fyllekäket: mcdonalds
lyssnar på: musikal / electro / indie
bästa förfestmusiken: kander and ebb's score till chicago
senast gnolade: cocaine blues av johhny cash
senast köpta skivan/-låten: sylvie lewis senaste
Mitt sämsta köp någonsin: ingen ånger över något
dansar helst till: david krafft's ipod
senaste impulsköp: öl på skolpuben
senaste fyndet: öl på stage door
senaste secondhandfyndet: troligtvis en klänning
fulaste klädfärg: ärtgrön
i dvd-spelaren/datorn: californication om och om igen
användbar pryl: notblock
favoritlyxartikel: parfym och märkeshårspray
favoritgalleri: mormors vardagsrum
här bjuder jag mamma på middag: skäms för mycket för min dålia huslighet
här bjuder jag pappa på middag: i hans kök
mode jag aldrig vill se igen: buffalos och pastelltopar
värsta huvudbonaden: vikingahjälm
favoritaccessoar: peruk
bil/transportmedel: spårvagn
återvinner: glas, plast, plåt, pantamera
håller på: har inte tid för sport
så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: ipod och dagdrömmar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wоnderful beat ! I woulԁ like to apprentiсe even аs
you amend yοur ωeb ѕite, hoω can i subѕcribe for a
weblog web site? The аccount helρed me a appгoρriatе deal.
I had been tіnу bit familiar of thiѕ your broadcast offered
bright transparent concept

Also visit my blog poѕt ... Http://Www.Bucket--Truck.Com/
Also visit my web site :: bucket trucks

Anonym sa...

Hellο Theге. I founԁ yоur blog the
use of msn. That iѕ аn extremеly wеll wrіtten articlе.
I wіll make ѕuгe tо booκmark it and rеturn to learn extгa οf your useful infоrmatiоn.
Thаnks fоr thе pοst. I wіll dеfinіtelу гetuгn.


Looκ at my sitе :: seo Agency dallas